همایش انتخاب رشته نهم به دهم شهرستان رودان در دبیرستان یاران مهدی (عج)برگزار شد

همایش هدایت تحصیلی چهارشنبه مورخ97/9/28 از ساعت 9 صبح الی 11:40به طول انجامید ،در این جلسه که با حضور دانش آموزان دختر و پسر پایه نهم شهرستان رودان برگزار شد،دکتر عبدالمحمدی (مشاور) و حاج آقا مسجد جامعی (مسئول شورای برنامه ریزی تهران ) به صحبت پیرامون رشته های تحصیلی متوسطه دوره دوم، مسائل موجود در مسیر ورود به دانشگاهها، میزان رقابت در گروه های آموزشی، پارامترهای موثر در انتخاب رشته، روند فعلی انتخاب رشته و مسائلی از این قبیل پرداخته شد،...در ادامه جلسه اختصاصی برای دانش آموزان پایه نهم دبیرستان یاران مهدی (عج)و دکتر حسابی از ساعت 13:30 الی 15برگزار شد.

همایش انتخاب رشته

انتخاب رشته تحصیلی از جمله مهمترین و حساس ترین تصمیمات هر شخص می باشد که مستقیما با شغل و آینده هر شخص در ارتباط است و انتخاب رشته صحیح می تواند فرد را به مسیر شغلی و در نهایت زندگی مطلوب هدایت نماید.

دراین همایش،انتخاب رشته مهمترین مباحث پیرامون رشته های تحصیلی، مشاغل مرتبط، رشته های مقاطع تحصیلات تکمیلی و... بیان شد تا دانش آموزان بتوانند انتخاب رشته صحیحی را انجام دهند.
این همایش برای دو مقطع نهم به دهم متوسطه و کنکور برگزار می شود.

 

انتخاب رشته و هدایت تحصیلی پایه نهم به دهم

انتخاب رشته پایه نهم به دهم متوسطه برای ورود به مقطع متوسطه دوم بسیار مهم می باشد چرا که انتخاب رشته کنکور (انتخاب رشته دانشگاه) متاثر از این انتخاب می باشد.

دراین همایش انتخاب رشته نهم ضمن آشنایی با رشته های مقطع متوسطه دوم، پیرامون آینده و مسیر شغلی هریک از رشته ها توضیحات لازم ارائه گردید.

 

 

فایل های ضمیمه شده

لطفا نظرات ارزشمند خود را در کادر زیر وارد نمایید